کدخبر : 2855 تاریخ انتشار :
A
مس رفسنجان؛ به یاد مارتین رائول!

فرصت انتقام برای استقلال فراهم شد

فرصت انتقام برای استقلال فراهم شد

استقلال و مس‌رفسنجان برای دومین‌بار در جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ورزش 360، امروز قرعه‌کشی جام حذفی ایران برگزار شد و استقلال در یک دیدار دشوار باید در رفسنجان به مصاف مس برود، دیداری که سال 88 برای استقلالی‌ها خوش یمن نبود.

استقلال و مس‌‌رفسنجان سال 1388 در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم رفتند و این بازی پس از طی کردن وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه دو بر دو به ضربات پنالتی رفت و در این مسابقه مس پیروز از میدان خارج شد، در آن دوران مس رفسنجان در لیگ یک حضور داشت و استقلال قهرمان فصل گذشته لیگ برتر بود.

این دیدار که دقایق ابتدایی آن با توفان خاک و شن همراه شد در 120 دقیقه با نتیجه 2 بر 2 تساوی به پایان رسید،. امیرحسین محمدی (۲۲) و میلاد داوودی (۳۷) برای مس رفسنجان گلزنی کردند و گل‌های تیم استقلال نیز توسط میلاد نوری (۲۲) و علی علیزاده (۲۶) به ثمر رسید.

ستاره این مسابقه گلر خارجی مس‌رفسنجان بود که در جریان مسابقه پنالتی حسین کاظمی را مهار کرد و در ضربات پنالتی با مهار پنالتی یدالله اکبری یک تنه مس‌رفسنجان را به مرحله بعدی جام حذفی فرستاد.

این دومین تقابل مس‌رفسنجان و استقلال در چهارچوب مسابقات جام حذفی خواهد بود و استقلالی‌ها در این بازی به دنبال انتقام شکستی خواهند بود که نزدیک به 14 سال از آن می‌گذرد.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار