کدخبر : 11389 تاریخ انتشار :
A

عادت عجیب رقیب اصلی حسن یزدانی؛ تمرین با خرس!

عادت عجیب رقیب اصلی حسن یزدانی؛ تمرین با خرس!

آرون بروکس مرد آهنی کشتی آمریکا به طلای المپیک می‌اندیشد.

به گزارش ورزش ۳۶۰، بروکس پدیده کشتی آمریکا که به مرد آهنی معروف است در انتخابی تیم ملی به راحتی دیوید تیلور را شکست داد و راهی المپیک پاریس شد اما این کشتی گیر به قدری خطرناک است که شاید بهتر بود دعا میکردیم خود تیلور به المپیک بیاید.

این پدیده کشتی آمریکا که شایعه شده با خرس تربیت شده تمرین کشتی میکند ، به هیچکس امتیاز نمی‌دهد.

آرون بروکس کشتی گیر آزادکار ۲۳ ساله آمریکایی با شکست دیوید تیلور راهی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد. او در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی می گیرد و عناوین قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال و نوجوانان جهان را در کارنامه دارد. با بیوگرافی و عکس های آرون بروکس پدیده جدید کشتی آمریکا آشنا شوید

آرون بروکس کشتی گیر ۲۳ ساله آمریکایی است که اینروزها نامش بر سر زبان ها افتاده و از او به عنوان پدیده جدید کشتی آمریکا نام برده است. کشتی دیوید تیلور و ارون بروکس در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا یکی از شگفتی سازترین مسابقات این دوره بود. او بعد از شکست دادن الکس دیرینگر و زاهد والنسیا در دو مسابقه پیاپی با نتایج ۱-۳ و ۱-۴ دیوید تیلور کشتی گیر اسطوره ای آمریکا را شکست داد و راهی المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد.

آرون بروکس کیست

سوابق

آرون بروکس رقیب سر سخت دیوید تیلور بتازگی در مسابقات کشتی ملی آمریکا به عنوان قهرمانی دست یافت و جواز حضور در رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۴ را کسب کرد.

بروکس عناوین قهرمانی مسابقات زیر ۲۳ سال و نوجوانان جهان را در کارنامه دارد و در رده جوانان نایب قهرمان رقابت های جهانی شده است. اکنون کشتی گیر جوان آمریکایی خود را برای حضور در مهمترین رقابت زندگی حرفه ای خود یعنی المپیک ۲۰۲۴ پاریس آماده می کند

بدین ترتیب دیوید تیلور‌ در المپیک پاریس جای خود را به آرون بروکس داد. دیوید تیلور از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ در تمامی تورنمنت‌های داخلی و بین المللی فقط یک بار در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ به حسن یزدانی باخته بود و امروز بعد از حدود ۲٫۵ سال بار دیگر طعم شکست را چشید. به نظر مى‌رسد انتخابى وزن ٨٦ کیلوگرم کشتى آمریکا به اندازه انتخابى این وزن در ایران اهمیت پیدا کرده چون در صورت غیبت تیلور در المپیک خیلی از کارشناسان شانس حسن یزدانی را برای کسب طلا بیش از پیش می‌دانند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار