کدخبر : 8784 تاریخ انتشار :
A

در ستایش دیوید تیلور: بدرود جادوگر آمریکایی

در ستایش دیوید تیلور: بدرود جادوگر آمریکایی

دیوید تیلور امریکایی بالاخره شکست خورد و از رسیدن به المپیک بازماند!

به گزارش ورزش 360، او که به درد بی درمان و کابوس چند ساله کشتی ایران تبدیل شده و بارها حسن یزدانی را از رسیدن به مدال طلای جهان و المپیک محروم کرده بود، بامداد یکشنبه مغلوب یک پدیده ناشناخته هموطن شد و از  حضور در پاریس 2024 باز ماند.

تیلور از 2017 تا کنون تنها یکبار در جهانی 2021 مغلوب حسن شده بود. دو شکست پیاپی به فاصله چند ساعت اما نسخه او را پیچید و جادوگر چشم آبی را شاید برای همیشه به حاشیه فرستاد. در نهایت هر تاج و تختی روزی فرو می‌ریزد و هر قهرمان بی رقیبی روزی مغلوب جوان نورسیده و باانگیزه‌تر خواهد شد.

احتمالا سال‌های شکست ناپذیری تیلور، بسیاری از کشتی دوستان و بویژه هواداران پر تعداد حسن یزدانی را آزار داده و بخش قابل توجهی از آنها از حذف قهرمان امریکایی خوشحال هستند. واقعیتی که چندان عجیب و ناپسند هم نیست. باهمه این حرف‌ها  فقدان قهرمانان بزرگ از غنای رقابت‌ها کاسته و جذابیت‌های بصری مسابقات را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

سوت کشتی‌های المپیک که زده شود، ممکن است از کابوس دیوید تیلور  آسوده شده باشیم، اما حتما دلمان برای قیافه مغرور، سر تراشیده، بدن همیشه آماده، کری‌های اعصاب خورد کن و البته کشتی‌های بغایت زیرکانه‌اش تنگ خواهد شد. جادوگر یانکی علیرغم همه حسرت‌هایی که به دل‌هایمان گذاشت، رقیبی قابل احترام بود. بارها حسن را برد، اما هرگز چرک کشتی نگرفت و اصول جوانمردانه را زیر پا نگذاشت.

تیلور شاید دیگر هیچ وقت فرصت بازگشت به دنیای قهرمانی را بدست نیاورد، اما آنچه از او در خاطره‌ها خواهد ماند، سخت‌کوشی، حرفه‌ای گری و البته توسل به همه علوم و فنون روز دنیا برای رسیدن به قهرمانی بود. نکته‌ای قابل تأمل که رقابت با او و هر قهرمان امریکایی دیگری را دشوار کرده است.

 

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار