کدخبر : 10343 تاریخ انتشار :
A

از سینیور لاپورتا تا مدیران سرخابی؛ امان از خساست اسپانیایی!

از سینیور لاپورتا تا مدیران سرخابی؛ امان از خساست اسپانیایی!

در آنسوی عالم که برخی حساب و کتاب‌ها هنوز وجود دارد و باشگاه‌هایشان به اندازه مدعیان قهرمانی لیگ برتر ایران متمول نیستند.

به گزارش ورزش 360، در آنسوی عالم که برخی حساب و کتاب‌ها هنوز وجود دارد و باشگاه‌هایشان به اندازه مدعیان قهرمانی لیگ برتر ایران متمول!!! ، حتی میزان قرارداد یکی مثل روبرت لواندوقسکی هم باانتقاد مواجه می‌شود. به تازگی در اسپانیا فاش شده که مهاجم پا به سن گذاشته لهستانی در دو سال آخر حضورش در بارسا مبلغی معادل 58 میلیون یورو دریافت خواهد کرد. این البته مبلغ پایه است. کسب احتمالی عناوین قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان میزان دریافتی را به شصت و چند میلیون یورو هم خواهد رساند و مرد 35 ساله را به پر درآمدترین بازیکن تیم تبدیل می‍ی‌کند.منتقدان با زیر سوال بردن تصمیم خوان لاپورتا برای امضای چنین قراردادی ، این قبیل تصمیم های آقای رئیس را یکی از دلایل مشکلات فراوان مالی کاتالان‌ها می‌دانند که البته خالی از حقیقت هم نیست.

این‌ داستان اما ما ایرانی‌ها را به یاد مدیرعامل محترمی می‌اندازد که با در چشم بهم زدنی رقم قرارداد بازیکنان یک تیم را چندین و چند برابر کرد. سخاوت‌مندی عالیجناب آنقدر بود که به گل ذخیره، جوان و میدان ندیده تیم هم صرفا برای تماشای لیگ نزدیک به 10 میلیارد تومان می‌رسید.

در همان روزگار البته مدیر دیگری در تیم رقیب با خلق یک شاهکار تاریخی متفاوت و امضای قراردادی محیرالعقول با یک گلر همیشه ذخیره اما پا به سن گذاشته خارجی، یک موجود همیشه خوشنود و کم توقع را به یک جایزه بگیر بی‌رحم و مروت تبدیل کرد. نکته بامزه ماجرا اما اینجاست که در روزهای اخیر که بوی کباب از اطراف سرخابی‌ها بلند شده، نشانه‌هایی از بازگشت یکی از همین حضرات هم قابل رویت است، البته آقایان ظاهرا یادشان رفته که این بوی بظاهر خوشآیند ممکن است از داغ کردن حیوان زبان بسته دیگری باشد.

منبع ورزش‌مدیا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار