کدخبر : 10729 تاریخ انتشار :
A

پشت پرده جنجالی مشکی شدن فولاد برابر استقلال؛ خنثی سازی شانس جواد نکونام

پشت پرده جنجالی مشکی شدن فولاد برابر استقلال؛ خنثی سازی شانس جواد نکونام

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد این تیم با پیراهن‌های مشکی رنگ مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

به گزارش ورزش 360، در خبری که باشگاه فولاد منتشر کرده آمده که در جلسه هماهنگی مسابقه فولاد و استقلال مقرر شده نماینده خوزستان با پیراهن‌های مشکی رنگ مقابل آبی پوشان استقلال به میدان خواهد رفت.

این اتفاق در حالی رقم خورد که تقریبا همه فوتبالی‌ها می‌دانند جواد نکونام همواره در کنار زمین با پیراهن و لباس مشکی ظاهر می‌شود و در گفت‌وگوی اخیر خود نیز به خوش یمن بودن این رنگ لباس اذعان کرده بود. اما حالا شایعاتی در فضای مجازی شکل گرفته است که طبق آن عوامل باشگاه فولاد برای خنثی کردن اثر پیراهن شانس مشکی جواد نکونام در یک بازی خانگی دست به اقدامی عجیب زده‌اند و از پیراهن اول قرمز رنگشان استفاده نخواهند کرد!

زز

فولادی‌ها در حالی رنگ پیراهن خود را برای بازی فردا اعلام کردند که باشگاه استقلال هیچ خبری درباره جلسه هماهنگی این مسابقه روی خروجی رسانه‌های رسمی خود منتشر نکرده است.

فولاد در سال‌های اخیر همیشه با لباس قرمز مقابل استقلال قرار گرفته ولی نمایندگان این تیم اعلام کردند که پیراهن اول فولاد برای بازی فردا آماده نیست و به همین دلیل خواستار بازی با لباس سوم هستند.
باشگاه استقلال هم ابتدا اعلام کرد حسین حسینی در بازی فردا پیراهن مشکی می‌پوشد که این موضوع اصرار باشگاه فولاد برای پوشیدن پیراهن مشکی خود را به دنبال داشته است. با توجه به میزبانی استقلال، این تیم باید ابتدا رنگ لباس بازیکنان و دروازه‌بان خود را مشخص کند و حتی در صورت همرنگ بودن پیراهن تیم مهمان با دروازه‌بان آبی‌ها هم این تیم باید رنگ لباسش را عوض کند.

دیدار فولاد و استقلال ساعت ۱۹:۳۰ عصر دوشنبه ۲۴ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

 

منبع خبر ورزشی
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار