کدخبر : 11407 تاریخ انتشار :
A

چرا عکس حسن یزدانی با شهید سید ابراهیم رئیسی بحث برانگیز شده؟

چرا عکس حسن یزدانی با شهید سید ابراهیم رئیسی بحث برانگیز شده؟

سید ابراهیم رئیسی در آخرین روزهای اردیبهشت ۱۴۰۳ در پی سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید. او پیش از این حادثه در سفری به مازندران مورد استقبال حسن یزدانی قرار گرفته بود.

ورزش 360 - در زمان سفر سید ابراهیم رئیسی به مازندران حسن یزدانی، قهرمان المپیک مازندرانی و محمدرضا اسحاقی نوازنده‌ی سنتی مازندرانی از او استقبال کردند. 

به گزارش ورزش 360، دیدار حسن یزدانی و سید ابراهیم رئیسی چه در زمان زنده بودن رئیس جمهور و چه بعد از آن واکنش‌های زیادی را به همراه داشت. به هر روی حسن یزدانی این روزها از پربحث‌ترین چهره‌های ورزشی ایرانی است که سرنوشت حضورش در المپیک پاریس حالا یکی از موضوعات مهم دنیای ورزش است. 

حضور حسن یزدانی در پای هواپیمای ابراهیم رئیسی در مازندران موجب شد تا بسیاری از این چهره‌ی ورزشی انتقاد کنند که بهتر است روی مسابقات المپیک در فاصله‌ی دو ماه مانده به آن تمرکز کند تا دیدارهای سیاسی. به ویژه اینکه عامل بزرگ ناکامی‌های حسن یزدانی در سال‌های گذشته هم دیگر در المپیک نیست و حسن یزدانی اگر قصد دارد تعداد مدال‌هایش در المپیک را افزایش دهد همین دو ماه را فرصت دارد تا خودش را به بهترین شکل و فرم ممکن برساند.

اما بعد از رخ دادن حادثه‌ی ناگوار برای ابراهیم رئیسی در سفر به آذربایجان و شهادت رئیس‌جمهور بار دیگر تصاویر دیدار حسن یزدانی و ابراهیم رئیسی مورد توجه قرار گرفت. چه اینکه این دیدار را می‌توان با عنوان آخرین ورزشکاری که با رئیس‌جمهور شهید دیدار کردن تلقی کرد. حالا دیدار ابراهیم رئیسی و حسن یزدانی در فرودگاه دشت‌ناز ساری یک ارزش تاریخی هم پیدا کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

  • مجید

    سلام؛
    چون در حال خدمت و با لباس خدمت بودند شهید محسوب می شوند.

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار