کدخبر : 10358 تاریخ انتشار :
A

دومین پیش‌بینی درست میثاقی درباره استقلال!

دومین پیش‌بینی درست میثاقی درباره استقلال!

ویدیویی از پیش بینی درست مجری برنامه فوتبال برتر در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش ورزش 360، پیش از برگزاری دربی رفت میان استقلال و پرسپولیس بود که کوین یامگا با حضور در برنامه فوتبال، با پرسشی از مجری برنامه روبرو شد که پس از مدتی مو به مو اجرا شد. جایی که محمدحسین میثاقی از ستاره فرانسوی استقلال پرسید که اگر در دقیقه ۹۰ دیدار با پرسپولیس تیمش صاحب ضربه پنالتی شود و نتیجه بازی نیز یک بر صفر به سود رقیب باشد، آیا حاضر است که مقابل علیرضا به ایرانوند ایستاده و ضربه پنالتی تیمش را بزند؟

این سوال میثاقی با پاسخ جالبی از سوی یامگاه همراه شد و بازیکن خارجی استقلال اعلام کرد که در هر شرایطی، در هر دقیقه‌ای و در هر مسابقه‌ای، برای زدن ضربه پنالتی داوطلب می‌شود و مشکلی از این بابت ندارد. اتفاقی که به طرز عجیبی رخ داد و یامگا در دیدار با پرسپولیس و در وقت‌های تلف شده، پشت ضربه پنالتی تیمش ایستاد و آن را بر خلاف جهت حرکت بیرانوند وارد دروازه کرد و گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

این بخش از صحبت‌های محمد حسین میثاقی در پایان دربی پایتخت به سرعت در فضای مجازی وایرال شد و حالا نیز ویدیوی دیگری از مجری برنامه فوتبال برتر دست به دست می‌شود که او چند هفته پیش‌بینی کرده بود خیلی بعید به نظر می‌رسد که جواد نکونام و علی خطیر فصل را با یکدیگر به پایان برسانند، چرا که آب آنها در یک جوی نمی‌رود.

صحبت‌های میثاقی حالا یک بار دیگر مورد توجه کاربران قرار گرفته است و البته این مجری در آخرین برنامه فوتبال برتر به تداوم حضور فرشید سمیعی در باشگاه استقلال کنایه زد، چرا که وی در دوران مدیریت مصطفی آجورلو، علی فتح الله زاده، حجت کریمی و علی خطیر همواره حضور داشته تا اینکه خود او شخصاً به عنوان سرپرست مدیرعاملی استقلال انتخاب شد. البته که این گفته های مجری برنامه فوتبال برتر با دلخوری مدیر جدید استقلال همراه بوده و این سوال طرح می شود، وقتی خود میثاقی کنار رفتن علی خطیر را پیش بینی کرده، اکنون چرا از تغییرات مدیریتی در این تیم انتقاد می کند.

منبع ورزش3
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار