کدخبر : 10750 تاریخ انتشار :
A
فولاد کوتاه نمی‌آید اما باید قرمز بپوشد؟

آخرین خبر از بحران لباس مشکی فولاد برابر استقلال

آخرین خبر از بحران لباس مشکی فولاد برابر استقلال

فولاد از موضع خود کوتاه نمی‌آید و با پیراهن مشکی مقابل استقلال به زمین می رود.

به گزارش ورزش 360، بحث رنگ پیراهن تیم فولاد در بازی امروز مقابل استقلال به بحث داغ رسانه‌ها تبدیل شده و گویا باشگاه خوزستانی قصد ندارد که از موضع خود در استفاده از پیراهن مشکی کوتاه بیاید. در همین رابطه آرمین مرادی، سخنگوی باشگاه فولاد در گفت‌وگو با آنا اظهار داشت:

ما دیروز در جلسه هماهنگی هم اعلام کردیم که رنگ پیراهن ما مشکی است. این موضوع ربطی هم به بازی با استقلال ندارد. از دو سه هفته قبل با تصمیم اسپانسر باشگاه این تصمیم را گرفتیم و با سازمان لیگ هم هماهنگی ها انجام شده است.

این موضوع در جلسه دیروز هماهنگی صورتجلسه شده و از موضع خود هم برنمی گردیم. نقل قولی از من منتشر شده که شاید دقیقه ۹۰ تصمیم عوض شود اما این طور نیست و ما با همان رنگ مشکی به میدان می رویم.

امروز بعد از ظهر بازی حساس استقلال و فولاد در ورزشگاه آزادی در شرایطی برگزار می‌شود که جنجال‌های مربوط به تصمیم فولاد خوزستان برای پوشیدن لباس مشکی بحران بزرگی در ۲۴ ساعت اخیر ایجاد کرده است. با اینکه استقلالی‌ها مصوبه جلسه هماهنگی پیش از بازی را امضا نکردند اما تصمیم گرفته شد که  فولاد مشکی‌پوش باشد و به این ترتیب جواد نکونام در کنار زمین نباید لباسش مشکی باشد.

از طرفی این حرف و حدیث‌های عجیب در شرایطی نقل محافل ورزشی شد که خود فولادی‌ها در بازی قبلی خانگی خود مقابل تراکتور هم مشکی پوشیدند و با دو گل شکست خوردند.

حالا اما طبق آخرین خبرها،موعود بنیادی‌فر داور مسابقه با برگزاری مسابقه باید تصمیم نهایی را در این رابطه بگیرد. در شرایطی که استقلال آبی بپوشد و فولاد خوزستان مشکی بحث تشخیص رنگ لباس تیم‌ها در صحنه‌های مهم داوری بازی تاثیرگذار در اتخاذ تصمیم نهایی خواهد بود.

به این ترتیب با اینکه فولاد خوزستان کوتاه نمی‌آید احتمال اینکه موعود بنیادی‌فر به خاطر همین بحث تشخیص رنگ تاکید کند که فولاد به عنوان میهمان نباید مشکی بپوشد وجود دارد.

منبع فرهیختگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر

پربیننده ترین
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    آخرین اخبار